Beställningar och Leverans

Från att din beställning är gjord, så tar det 1-5 arbetsdagar dagar innan det skickas iväg.

Eftersom vi skickar produkterna direkt från leverantören i Kina har vi en vanligtvis en leveranstid på 6-10 arbetsdagar. Men med tanke på Covid-19 kan det förekomma några dagars förseningar. 

För att säkerställa att vi kan begära rättvisa priser för våra produkter har vi valt att skicka produkterna till dig direkt från leverantören i Kina. Genom att göra det kan vi spara på lagerhantering, frakt samt paketering och istället erbjuda dig som kund ett betydligt lägre pris utan att tappa på kvaliteten.


- Beställningen kan behöva clearas i ditt land, vilket kan göra att det tar någon dag extra för att få sin leverans.

- Vi ansvarar inte för förseningar orsakade av tulltjänsten i ditt land och det motiverar inte en begäran om återbetalning eller negativa kommentarer. 

Vi hoppas verkligen att du inte kommer att ha några extra tullföreningar.

Outlösta Paket:

Vi förbehåller oss rätten att debitera kostnader för den hantering som uppstår vid ej uthämtade eller vägrade paket (returfrakt, expeditionskostnad etc.) Därför tar vi ut en avgift på 150 kr om ett paket ej hämtas ut.

Försändelsen ligger hos postombudet i 14 dagar innan den returneras till oss. Observera därför att om du ångrar ett köp och vill returnera varan, behöver du först hämta ut paketet och därefter returnera. Outlösta paket omfattas inte av ångerrätten.

Vi kan skicka ut mail som påminnelse men under dessa tider är vi under hög press och hinner inte alltid med de i tid, så vänligen var noga och håll koll på ert paket så gott ni kan.  

Spåra din order:

När du har lagt din beställning kommer du även att få ett mail med en spårnings-länk så att du kan se var din beställning befinner sig. Vänligen tillåt upp till 7 dagar innan du kan spåra din order.